Ak vám vlastná zákaznícka podpora nedáva ekonomický zmysel, nechajte to na nás. O vašich klientov sa postaráme ako o vlastných.
Zákaznícka linka, email, aj live chat
Informácie o produktoch a objednávkach
Efektívne riešenie reklamácií
Náš tím je vyškolený v oblasti komunikačných zručností, riešenia problémov a poskytovania informácií. Sme pripravení zodpovedať otázky zákazníkov, riešiť ich obavy a poskytnúť vždy individuálne prispôsobené riešenia. Tak, aby každý kontakt vašej značky so zákazníkom bol pozitívnou skúsenosťou.
Našou prioritou je, aby vaši zákazníci mali jednoduchý prístup ku spoľahlivým informáciám. Naši operátori sú vyškolení tak, aby čo najefektívnejšie klientovi poskytli prehľad o vašich produktoch, službách či stave objednávky.
Veríme, že aj reklamácia môže byť pre zákazníka pozitívnou skúsenosťou a môže posilniť jeho vzťah k vašej značke. Vďaka našim skúsenostiam a dôrazom na empatiu dokážeme riešiť nepríjemnosti efektívne pre vášho klienta, aj pre vás.
Chceme porozumieť vášmu biznisu, cieľovej skupine a preferovaným službám. Vďaka tomu vieme prispôsobiť naše stratégie a kampane tak, aby čo najlepšie vyhovovali vašim potrebám.
Zostavíme akčný plán, ktorý bude obsahovať návrh našej stratégie, kanálov komunikácie a taktiky, ktoré budeme implementovať predosiahnutie vašich cieľov.
Systematicky monitorujeme výkonnosť služieb a vyhodnocujeme úspešnosť našich aktivít. Optimalizujeme a prispôsobujeme stratégie tak, aby sme pre vás dosiahli čo najlepšie výsledky.
Zákazníci sú zmyslom vášho podnikania. A my v crewnet vieme, kde sú a ako sa k nim dostať. Alebo ako si dlhšie udržať tých súčasných.
Dohodnite si nezáväznú konzultáciu a zvyšok nechajte na nás.
Zanechajte nám vaše údaje a my vás budeme obratom kontaktovať