Ako NN poisťovňa získala viac zákazníkov za menej času

Cieľ a idea kampane

Zadanie klienta bola adaptácia lead gen kampane overenej z maďarského trhu. Dôležitý krok bol správne a efektívne modifikovať koncept tak, aby sedel slovenskému užívateľovi a jeho správaniu sa. Motivácia stála na možnosti získať poukážky v alza.sk v hodnote 100 eur.
Ekosystém digitálnej komunikácie využil kampaňovú mikrostránku a výkonnostné nástroje, ktoré sa priebežne optimalizovali v závislosti od dosahovaných výsledkov.

AI lead skóring

Súčasne s výkonnostnou kampaňou bol nakonfigurovaný aj lead scoring nástroj Scythian, ktorého úlohou bolo na základe zbieraných informácií sa učiť a filtrovat pre NN obchodníkov leady (kontakty) s najvyšším skóre, tj, bola presne vypočítaná najvyššia pravdepodobnosť obchodného stretnutia a uzavretia obchodu.

Výsledky

Získaných 30 tisíc leadov, z toho takmer 70% dalo súhlas na marketingové a obchodné ponuky.
Pravdepodobnosť obchodného stretnutia bola na vyfiltrovaných leadoch až 60%.
Úspešnosť výhry bola takmer 11%.
Čas obchodníkov strávený vybavovaním potenciálnych obchodných stretnutí bol skrátený o 40%.

Unikátnosť Scythian modelu

Skóring leadov a odhadovanie úspešnosti bolo podporené využitím call centra v úvode kampane, čím sa ešte viac skvalitnili vstupy týkajúce sa rozhodovacieho procesu klientov, ktoré boli zadávané do Scythian systému.
Vďaka takto zvolenej kombinácii vstupných dát bol skóring model presnejší a obchodníci tak mohli disponovať iba leadami s najväčšou pravdepodobnosťou na úspešný obchod.

Zdroj vášho úspechu

Nespoliehame sa na náhodu. Náš systém Scythian® vyhodnocuje najvhodnejšie leady a cesty pre komunikáciu s vašim zákazníkom.

Mockup

Ďakujeme za prejavený záujem

Zanechajte nám vaše údaje a my vás budeme obratom kontaktovať

Oboznámil/a som sa a súhlasím s poučením o spracovaní osobných údajov *

Odoslať
Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.