Vytváramé nových zákazníkov. Chcete ich?
Predstavte si, že každý deň z Popradu zrealizujeme okolo 900 telefonických rozhovorov. Keď si to zrátam, tak do mesiaca je to už 25.000 a za celé 4 roky nášho pôsobenia toto číslo prekračuje hranicu už jedného milióna telefonických rozhovorov. Áno, číslo je vysoké, ale samo o sebe nič nedokazuje. Čo je však zaujímavejšie je to, koľko nových zákazníkov sme priniesli naším partnerom. Je to niečo cez 43.000. A to nie je konečné číslo, pretože chceme prinášať našim partnerom ešte viac nových zákazníkov. Možnosti sú neobmedzené, zo západu prichádzajú nové služby ako live chaty, sociálne siete, messengere (Viber, Whats app), email kampane a “Drip kampane”. Všimnite si generáciu ľudí, ktorá je naučená pracovať iba so smartphonom a všetko si vybaviť pohodlne. Doba sa mení.
Avšak na začiatku, ako sa pravidelne stretávam s našimi partnermi a novými firmami, majú na mňa jednoduchú požiadavku: a to sú noví zákazníci. Z toho predsa žije každá firma, z nových projektov a nových zákaziek.
Nedávno ma oslovil dlhodobý klient a vraví mi:
” Slavo, prijal som nového obchodníka, pretože som získal nového dodávateľa a rozšírim svoj sortiment služieb. Potrebujem od teba, aby si mi získal každý týždeň 15 telefónnych čísel na zákazníkov, ktorí sa budú chcieť s nami stretnúť a prejavia záujem o našu službu. Potrebujem, aby to boli hlavne kontakty ktoré:
– majú záujem sa stretnúť
– rozhodujú o tom, či moju službu firma kúpi
– moja cieľová skupina sú stavebné firmy, ale chcem vyskúšať osloviť aj iné odvetvie
Ako to nastavíš, nechám na teba len mi ich dodaj. Potrebujem, aby sa obchodníci venovali len obchodu a nemíňali čas na telefonovanie”.
Súhlasil som a má úplnú pravdu, pretože obchodníci sú na to, aby sa venovali obchodu a boli denno denne v teréne – od rána do večera. Zo skúsenosti viem, že obchodník prinesie viac obchodu, keď sa stretáva len s firmami, ktoré majú záujem. Na to, aby telefonoval do neznámych firiem, snažili sa presvedčiť majiteľov alebo asistentky na stretnutie je strata času.
Hlavne to vidím u nás, keď sa denne operátor dovolá osemdesiatim novým zákazníkom a z toho je úspešnosť povedzme 12% (všetko záleží od typu služby). Za celý deň operátor zistí telefonické kontakty na 10 nových zákazníkov, ktorí spĺňajú požiadavku (záujem o službu, rozhodujú o kúpe a správne odvetvie)
Teraz si vezmite, že takýto dlhý čas obchodníci venujú telefonovaniu. Do mesiaca tomu môžu venovať aj 1 celý týždeň. Sú to veľmi drahé telefonáty však?
Ale hlavne, je to naša práca, nastaviť všetko tak, aby sme Vám priniesli nových zákazníkov. Pozrite si na našej stránke ako vytvárame nových zákazníkov. Viac informácií nájdete tu