Dohadovanie obchodných stretnutí
Ako to funguje?
Prehľadný systém Podio prepája našich operátorov, vašich obchodníkov a ich nadriadených.
Vďaka platforme Podio máte kalendár a všetky informácie na jednom mieste. Operátori call cetra dohadujú stretnutia na základe vašich požiadaviek. Všetko naplánujú do kalendára. Vaši obchodníci majú prehľadný rozvrh, viac času na prípravu a reálne stíhajú viac schôdzok. Zvyšuje sa počet nových obchodných príležitostí. Popritom máte vy a vaši manažéri neustále prehľad o ich aktivite a výsledkoch prostredníctvom CRM systému. Zabezpečenie aplikácie Podio pritom chráni všetky citlivé dáta.
Príbeh typického obchodníka a manažéra
Peter cez deň nestíha úplne všetko, preto sa až večer pripraví na najbližšie schôdzky.Zvládne určité množstvo mítingov, niektoré s pozitívnym výsledkom. Znovu podá správu o výsledkoch svojmu nadriadenému prostredníctvom tabuľky, v e-maily alebo telefonicky. Pomedzi stretnutia telefonuje ďalším potenciálnym klientom. Popritom spracuje aj administratívu okolo celého procesu.
Petrov nadriadený manažér Miro musí sledovať svoj tím predajcov. Kontroluje ich výkony dennodenne. Dostáva množstvo e-mailov, reportov a vybavuje veľa telefonátov. Každá správa o činnosti má inú formu a sem-tam až stráca prehľad. Jeden z jeho obchodníkov žiaľ nezvláda pracovný tlak a dá výpoveď. Spolu so svojimi schopnosťami z firmy odnesie aj množstvo citlivých údajov, ktoré si jednoducho nakopíruje do svojho PC.

Príbeh firmy, ktorá využíva LEAD MANAGEMENT


